"Михайловка ауылының "Колокольчик" бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное козенное комунальное предприятие "Ясли-сад  "Колокольчик" села Михайловка"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Гүлдер" дайындық тобында сөйлеуді дамыту бойынша сабақтың қысқаша мазмұны "Қыс-қызығы"

30.01.2024

"Гүлдер" дайындық тобында сөйлеуді дамыту бойынша сабақтың қысқаша мазмұны "Қыс-қызығы" Білім беру мақсаттары: * "Қыс"тақырыбы бойынша тақырыптық, етістік сөздікті және белгілер сөздігін белсендіру * Жылдың осы уақытында жануарлардың қысы мен өмірі туралы білімді бекіту * Балаларды "Зимовье" Ертегісін драматизациялау элементтері арқылы ойын және сөйлеу өзара әрекеттесуіне шақыру; балаларды кейіпкерлердің мінезін интонациямен жеткізуге үйрету Даму мақсаттары: * Фонемалық есту және есту-сөйлеу есте сақтау қабілетін, зейінін, ойлауын дамыту * Жалпы моториканы және қозғалысты үйлестіруді жақсарту * Логикалық байланысты қалпына келтіру, қорытынды жасау қабілетін дамыту Тәрбиелік мақсаттар: * Құрдастарына мейірімді қарым-қатынас, жолдасты тыңдай білуге тәрбиелеу Жеке жұмыс: * Басқа балалардың жауаптарына түсініктеме беру үшін белсенді емес балаларды жұмысқа қосу Алдын ала жұмыс: Суреттерді қарау, өлеңдер, жұмбақтар, қыс туралы мақал-мәтелдер оқу. "Аяз ағаштарды жауып тастады", "Қысқы пейзаж" тақырыптарында сурет салу; дидактикалық ойындар. Сабақта қолданылатын әдістер мен әдістер: * ауызша әдіс * көрнекі әдіс * практикалық әдіс * ойын әдісі. • Сабақ барысы: • "Қыс болмас еді"әнінен 1 өлең естіледі (музалар.Е. Крылатова), Аққала (тәрбиеші) кіреді. Снеговик(Тәрбиеші): • Балалар, әнді жылдың қай мезгілі туралы айтты? Балалар: қыс туралы! Тәрбиеші: Дұрыс. Бүгін мен Аққала костюмімен келдім, өйткені біздің сабағымыз қыс мезгіліне арналған. Бүгін біз Жылдың ең жұмбақ уақыты туралы сөйлесетін боламыз. Бірақ алдымен жұмбақты шешіңіз. Қандай күлкілі адам Жиырма бірінші ғасырға кірдіңіз бе? Сәбіз мұрын, қолында сыпырғыш, Күн мен жылудан қорқады. Бұл кім? Балалар: (Аққала) Тәрбиеші: Аққала мен оңай емеспін, қызықпын, бұзықпын. Мен балалардың қыста не істейтінін білгім келеді. Менімен ойнағыңыз келе ме? Менің шелегімде сиқырлы шарлар бар. Біз оларды жарып жібереміз және оларда қандай тапсырмалар жасырылғанын білеміз. Балалар өз орындарына отырады. Тәрбиеші: қысқы суреттерге назар аударыңыз және қыстың қандай болатынын ойлаңыз. Балалар: аязды, қарлы, қарлы-ақ, суық, …… Тәрбиеші: адамдар қысты қалай сүйіспеншілікпен атайды? Балалар: (қыс). Тәрбиеші: қыс айлары қалай аталады? Балалар: (желтоқсан, қаңтар, ақпан). Тәрбиеші: қыста табиғатта қандай өзгерістер болады? Балалар: (қар жауады, өзендер, көлдер мұзбен жабылады, күндер қысқарады, аязды желді күндер тұрады, мұзды жел соғады, күн жарқырайды, бірақ жылынбайды). Тәрбиеші: Мен қазір қысқы көңілді жұмбақтар жасаймын, ал сіз оларды болжайсыз. Жылдам алға ұмтылу, Аяқтың астында тайғақ мұз бар. Бірақ менің қадамдарым оңай, Өйткені, олар мені алып жүреді (коньки) Екі қайың жылқысы Қар мені алып жүреді. Бұл жылқылар қызыл, Олардың аты (шаңғы) Жүгірушілердің астынан қар ұшады, Ал құлағындағы жел ысқырады. Тік таудан төмен қарай асығыңыз, Сіз жолда болмайсыз- "Танктер" кедергілерден Қорықпайды! Жақсы көңілді (шана) Тәрбиеші: енді біз "бір сөз айтыңыз"ойынын ойнаймыз. Қыста бәрі ақ үлпілдек қармен жабылған, осы сөзбен ойнайық. Мұғалім өлең оқиды, ал балалар сөздерді қосады, "қар" сөзімен байланысты. Тыныш, тыныш, түсіндегідей, Жерге құлайды... (қар) Аспаннан бәрі сырғып кетеді - Күміс Ауылда, шалшықта Барлығы төмендейді... (сноуборд). Міне, балалар үшін қызық - Барған сайын күшті... (қар жауады) Барлығы дистилляцияға жүгіреді, Барлығы ойнағысы келеді... (қарлы кесектер) Ақ пиджак сияқты Киінген... (Аққала) Жақын жерде қар фигурасы - Бұл қыз... (Ақшақар) Қарда, қараңызшы? - Қызыл кеудемен... (бұқалар) Арман сияқты ертегідегі сияқты, Жер бәрін безендірді... (қар) Тәрбиеші: бұл сөздердің барлығы қандай сөзге ұқсайды? Балалар: (қар) Тәрбиеші: "қар"сөзінің туыстары қанша!Ұқсас сөздерді сөздерге сәйкестендіріңіз: Қыс - (қыс, қыс, қыс, қыстау, қыстау және т. б.); АЯЗ - (АЯЗ, мұздату, мұздату, балмұздақ, мұздатқыш, аяз және т. б.); Мұз - (мұз, мұзжарғыш, мұзжарғыш, мұздық, көктайғақ және т.б.). Тәрбиеші: Балалар, маған бір нәрсе қызып кетті. Маған, снеговикке, салқындатайық, әйтпесе мен еріп кетемін. Керісінше, суық болатын сөздерді атаңыз. (Қар, қар бүршіктері, қар бүршіктері, қар жауады, қар бүршіктері, қар адамы, Ақшақар. Өзін-өзі массаж Тәрбиеші: О, және сізді қатырып, жылынайық! Қыс келді, (үш алақан бір-біріне) Аяз әкелді (біз саусақтарымызбен иықтарымызды, білектерімізді уқалаймыз) Қыс келді, (үш алақан бір-біріне) Мұрын қатып қалады (мұрынның ұшын алақанмен уқалаңыз) Қар, (алақанның тегіс қозғалысы) Дрейфтер, (жұдырықтар кезек-кезек тізелерін Қағады) Көктайғақ (алақандар тізе бүгіп, көп бағытты) Барлығы көшеде-Алға! (қолдар алға қарай созылады) Біз жылы шалбар киеміз, (алақанымызды аяғымыздан өткіземіз) Шляпалар, тондар, етік (біз алақандарымызды басымызға, қолдарымызға, аяқтарымызды таптаймыз) Қолғаптардағы қолды жылытыңыз (бір қолдың алақанымен екінші алақанның айналасында айналмалы қозғалыстар) Біз шарфтарды байлаймыз (алақандар бір-бірінің үстіне мойынның түбіне қолданылады) Тәрбиеші: міне, біз жылыдық, енді сіз одан әрі ойнай аласыз. "Керісінше айт"ойыны Тәрбиеші: келесі ойын: мен сөйлемді бастаймын, ал сіз аяқтайсыз. Қыста түн ұзақ, ал күн (қысқа) Қар ақ, асфальт (қара) Қыста жел суық, ал жазда (жылы) Жазда күндер ыстық, ал қыста (суық) Жазда аспан ашық, ал қыста (қараңғы) Жазда күн ұзақ, ал қыста _ (қысқа) Жазда күн жарқырайды, ал қыста (күңгірт) Көктемде өзендегі мұз жұқа, ал қыста (қалың) Қар жұмсақ, ал мұз (қатты) Кейбір мұздықтар ұзын, ал басқалары (қысқа) Тәрбиеші: тағы бір тапсырма. Балалар, сіздер қыс туралы өлеңдер білесіздер ме? Балалар: иә (олар С.Есениннің "Ақ қайың", и. Никитиннің "қыстың кездесуі"өлеңдерін айтады). Тәрбиеші: тағы бір тапсырма. Балалар, сіздер қыс туралы өлеңдер білесіздер ме? Балалар: иә (олар С.Есениннің "Ақ қайың", и. Никитиннің "қыстың кездесуі"өлеңдерін айтады). Тәрбиеші: Балалар, сіз қыс туралы ертегілерді жақсы көресіз бе?Олардың біреуін көрейік. Ол "Қыстау"деп аталады. Сіз "қыстау" деген не екенін білесіз бе? (балалар жауап береді) Бұл ертегідегі Жануарлар қайда қыстайды, біз қарап білеміз "Зимовье"ертегісін сахналау Мен күресемін-Өгіз, Ал мен-Қозы Яшка, Мен Котофеичпін-мысық сүйкімді, Дауысты кокерель- Петя-қызыл тарақ. Ал мен Шошқамын, Көңілді достар. Біз жұмыс істейміз, тырысамыз, Биік үй салу. Біз жұмыс істейміз, тырысамыз, Онда жануарлар өмір сүруі үшін. Біз тату аңдармыз, Біз мүлдем ұрыспаймыз. Біз тату аңдармыз. Мұны бәріне айтыңыз. Тәрбиеші: жақсы ертегі, Нұсқаулық. Ол бізге не үйретті? Балалар: бір-бірін қорғап, келісімде бірге өмір сүру керек. Тәрбиеші: менің ойымша, сіз де сондай достық қарым-қатынаста боласыз және келісімде өмір сүресіз, мен қайтып оралатын кез келді. "Қош бол, достар! Менің үйіме уақыт келді. Ал сіз мені ұмытпаңыз Және жиі барыңыз". Классикалық музыка естіледі. П. И. Чайковский "Қыс". Сабақ балалар суреттерінің көрмесінің жанындағы танымдық бұрышта аяқталады.

Просмотров: 1358


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст