"Михайловка ауылының "Колокольчик" бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное козенное комунальное предприятие "Ясли-сад  "Колокольчик" села Михайловка"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ақмола облысы Аршалы ауданының білім бөлімі бойынша Михайловка ауылының «Колокольчик» бөбекжайы» мемлекеттік бюджеттік мекемесінің оқу-тәрбиелік қызметін өзін-өзі бағалау 2022-2025 оқу жылына

27.06.2025 Ақмола облысы Аршалы ауданының білім бөлімі бойынша Михайловка ауылының «Колокольчик» бөбекжайы» мемлекеттік бюджеттік мекемесінің оқу-тәрбиелік қызметін өзін-өзі бағалау 2022-2025 оқу жылына Мектепке дейінгі тәрбие-білім беру мекемесінің негізгі сипаттамалары Балабақшадағы әдістемелік жұмыс – бұл мұғалімдердің кәсіби шеберлігін жетілдірудің, ұжымның шығармашылық әлеуетін дамытудың, тәрбие-білім беру процесінің сапасы мен тиімділігін арттырудың негізгі жолы. Жұмыстың сәттілігі көбінесе кадрлармен әдістемелік жұмыстың сапасына байланысты. Әдістемелік жұмыстың мақсаты-білім беру сапасын қамтамасыз ету, тәрбие – білім беру процесін жаңғырту. Михайловка ауылының "қоңырау " бөбекжайы"МКҚК Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беру бағдарламаларын іске асырады, балаларды күту мен сауықтыруды қамтамасыз етеді, оларды жалпыадамзаттық құндылықтарға баулиды, баланың толыққанды дамуы үшін отбасымен өзара іс-қимылды жүзеге асырады, балаларды дамыта тәрбиелеу мен оқытуды жүргізеді". Михайловка ауылының "Колокольчик" бөбекжайы" МКҚК құрылымы 3 топтан тұрады. 1 . Мемлекеттік тілде оқытатын топ "Балдырған" кіші тобы 2. Орыс тілінде оқытатын топ "Солнышко" әр түрлі жастағы топ (орта, аға топ) 3. Орыс тілінде оқытатын топ "Гүлдер"мектепалды тобы Жұмыс режимі: Аптасына 5 күн; 10 сағат (08.00-ден 18.00-ге дейін) Іс жүзінде олар балабақшаға барады: 2022-2023 Оқу жылы 2023-2024 Оқу жылы 2024-2025 Оқу жылы 72 57 68 * "Колокольчик" бөбекжайы" МКҚК білім беру саласындағы нормативтік құжаттар негізінде өзінің тәрбие – білім беру қызметін жүзеге асырады: * Білім туралы заң * Тіл туралы заң Бала құқықтары туралы конвенция * Еңбек кодексі * СанПин * Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты-мектепке дейінгі тәрбие және оқыту * ҚР Конституциясы * Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында тәрбие - білім беру процесін ұйымдастыру туралы нұсқаулық-әдістемелік хат. * Педагогикалық ұжымның міндеттері * Қозғалысты жандандыру арқылы балалардың денсаулығын нығайту бойынша жұмыстың тиімділігін арттыру. * Тәрбиеленушілердің интеллектуалды-шығармашылық және сөйлеу қабілеттерін танымдық - зерттеу және өнімді іс-шаралар арқылы дамыту. * Этнопедагогика түрлерін, оны ұйымдастыру тәсілдерін, атауларын пайдалану, осыған байланысты осы күні, іс-әрекетте, күнделікті өмірде, ертеңгіліктерде және оқу процесінен тыс ұмытылған. * Жас ұрпаққа өмірлік тәжірибеден халық Мұқият жинаған даналықты, дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды жеткізе білу. * Педагогикалық шеберлікті жетілдіру. * Балаларды жалпыұлттық патриоттық идея құндылықтарына баулу Ойын * педагогикалық технологиялары негізінде педагогикалық процесті құру. Балабақша жұмысының негізгі бағыттары – ойын арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-тұлғалық дамуын жетілдіру. Денсаулық сақтау технологияларын ұтымды пайдалану және қауіпсіз мінез-құлық негізінде салауатты өмір салтын қалыптастыру арқылы оқушылардың денсаулығын нығайту. ҚР МЖМБС сәйкес МДҰ-да балалардың жайлы болуын қамтамасыз ету үшін денсаулық сақтау және дамыту ортасын құруды жалғастыру. Білім беру бағдарламасын меңгеру көрсеткіштерін сақтау және арттыру. Қойылған міндеттерді шешу үшін балабақшада жоспарлы жүйелі жұмыс жүргізілді. Балалардың денсаулығын сақтау және нығайту – балабақша жұмысының негізгі бағыттарының бірі. Балалармен балабақшада дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын жүзеге асыру үшін қажетті жағдайлар жасалған. Материалдық-техникалық жарақтандыру және жабдықтар, бөбекжай ортасын кеңістікте ұйымдастыру қауіпсіздік техникасының, санитарлық-гигиеналық нормалардың, балалардың физиологиясының талаптарына сәйкес келеді. Жүйелі түрде жүргізіледі: таңертеңгі гимнастика, денені жаттықтыру және қатайту құралы ретінде, серуендеуде ашық ойындар, сабақтарда дене шынықтыру минуттары. Педагогикалық ұжым барлық жастағы топтардың балаларына жарамды қатайту рәсімдеріне тиісті көңіл бөледі. Бұл қатайту әдістері: күндізгі ұйқыдан кейінгі ойын сауықтыру гимнастикасы, оның ішінде релаксация және тыныс алу гимнастикасы, балалардағы жалпақ аяқтар мен позаның бұзылуының алдын алу жаттығулары; жалаң аяқ жүру, жылы мезгілде таңертең таза ауада қабылдау, байытылған сусын және т. б. Балалардың денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған барлық күш-жігер біздің тәрбиеленушілеріміздің ата-аналарын түсінбей және қолдаусыз күтілетін нәтижелерге ие болмайды. Жұмыстың әртүрлі формалары: спорттық мерекелер, ата-аналардың қатысуымен денсаулық күндері және т. б. топтағы ата - аналар үшін денсаулық бұрыштары, "күн, ауа және су-біздің ең жақсы достарымыз", "ЖРВИ-дағы акупрессура", "дәрі-дәрмексіз денсаулыққа" папкалары ресімделді, "балаларды балабақша жағдайына бейімдеу" консультациялары өткізілді", "Біз үйде және ашық ауада ойнаймыз", "балалардың қауіпсіздігі сіздің қолыңызда" және т. б. Балабақшада сауықтыру және профилактикалық жұмыс мәселелерін шешу медициналық қызметкерлермен тығыз қарым-қатынассыз мүмкін емес. Тәрбиеленушілерді күніне төрт рет тамақтандыру меңгеруші бекіткен тағамдық заттарға физиологиялық қажеттіліктер негізінде әзірленген он күндік мәзірге сәйкес жүзеге асырылады. Қамтамасыз ету шарттары тәрбие-білім беру үдерісі Балалармен тәрбие-білім беру жұмысын меңгеруші, 1 әдіскер, 6 тәрбиеші, 1 қазақ тілі мұғалімі және 1 музыка жетекшісі жүргізеді. Педагог қызметкерлердің келесі білімі бар: * Жоғары-2 адам * Арнайы орта-7 адам * Сырттай оқу-0 адам Тәрбиеленушілердің қызметіне: * Музыка залы; * Спорт залы; * Медициналық кабинет; * Қазақ тілі кабинеті; Тәрбиеленушілердің бос уақытын ұйымдастыру: * Спорттық мерекелер (жазғы және қысқы); * Театрдың әр түрлі түрлері, драматизация (балалар қойылымдары, мұғалімдердің қойылымдары, балалар мен ересектердің, ата-аналардың бірлескен қойылымдары); * Туған күндер; * Қазақстан Республикасының мемлекеттік мерекелеріне және халықаралық мерекелерге арналған ертеңгіліктер; Мектепке дейінгі балалық шақ-адам өміріндегі маңызды кезең. Өскелең азаматтарды тәрбиелеу үшін қоғам алдында үлкен жауапкершілік тәрбиешіге жүктеледі. "Қоңырау" балабақшасы " МКҚК-да балаларды шын жүректен жақсы көретін, оларға күн сайын рухани жылулық сыйлайтын, кішкентай адамдарға қоршаған әлемді ашатын және осы әлеммен танысу процесінде олардың нұсқаулықтары болып табылатын өз ісіне берілген адамдар жұмыс істейді. Шығармашылық, жоғары кәсібилік, жұмыстың қажетті әдісін уақтылы таңдай білу, Достық, Шығармашылық атмосфера құру, руханият пен білімнің жоғары деңгейі – бұл "қоңырау"бөбекжайының тәрбиешілері тең келетін басымдықтар. Басты назар балалардың жеке көзқарасы мен тәуелсіздігіне аударылады; * Әр баланың мүмкіндіктеріне сәйкес Материалды бейімдеу; * Танымдық дамуды баланың жеке басының даму аспектілерінің бірі ретінде қарастыру. Оқу – тәрбие процесінің ерекшеліктері Тәрбие-білім беру үдерісі жұмысының негізі: Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты. Балалардың мектепте оқуға дайындық деңгейі Оқу жылы Барлығы Жоғарғы деңгей Ортаңғы деңгей Төмен деңгей 2022-2023 18 адам 19 % 73 % 8 % 2023-2024 11 адам 21 % 72% 7 % 2024-2025 16 адам 23 % 73% 4 % Перспектива: педагогикалық процесті инновациялық режимде бағыттау. Педагогикалық кадрларға сараланған тәсілді жүзеге асыру. Жоғарыда келтірілген мәліметтерден бағдарламалық материалды игерудегі оң динамика айқын көрінеді. Диагностика нәтижелері Орындалған жұмыстың тиімділігін растады. Қорытындылар: Заманауи педагогикалық технологияларды қолданудың арқасында оқыту сапасының, балалардың даму деңгейінің оң динамикасы бар. Бағдарламалық материалды балалар өте жақсы деңгейде үйренеді. ҚР Президентінің Жолдауынан ҚР білім беруді дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы ."Балаларды сапалы мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен толық қамтуды, балаларды мектепке даярлау үшін мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың әртүрлі бағдарламаларына тең қол жеткізуді"қамтамасыз ету жөніндегі міндеттерді шешу көзделген. Бағдарламаның мақсаты-әр баланың мүдделерін, ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде әлеуетін жан-жақты дамыту және ашу. Бағдарламаның міндеттері мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту үшін қолайлы қауіпсіз білім беру жағдайларын жасау, баланың даралығы мен субъективтілігін қолдауға бағытталған дамытушы пәндік-кеңістіктік ортаны, арнайы ортаны құру, олардың жас ерекшеліктеріне сәйкес Дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру, мектепке дейінгі білім берудегі сабақтастық пен сабақтастық қағидаттарын қамтамасыз ету, коммуникативтік, танымдық, зияткерлік, балалардың шығармашылық дағдылары, зерттеу қабілеттері, олардың физикалық дамуы, әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларды қалыптастыру, баланың интеллектуалдық, әлеуметтік және тұлғалық дамуы үшін инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану, оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттерінің бірлігін қамтамасыз ету, балаларға қазақ халқының ұлттық құндылықтарын, отбасылық құндылықтарды, патриотизм сезімін, Отанға деген сүйіспеншілікті ояту, оларды әлеуметтік-мәдени нормаларға баулу, отбасының және мектепке дейінгі ұйымның даму үшін күш-жігерін біріктіру және балаларды тәрбиелеу, баланың мектепте оқуға физикалық, психологиялық, эмоционалдық, әлеуметтік дайындығы үшін тең бастапқы мүмкіндіктер жасау. Бағдарламаның мазмұны: дені сау баланы тәрбиелеу, өз денсаулығына саналы көзқарасты, салауатты өмір салтының негіздерін, қауіпсіз өмір сүру дағдыларын қалыптастыру; ауызша сөйлеу, сөздік қорын қалыптастыру, әртүрлі өмірлік жағдайларда қарым-қатынас дағдыларын игеру, қолдың ұсақ моторикасын дамыту, балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, командада жұмыс істеу дағдыларын дамыту; тәрбиеленушілердің қоршаған әлеммен өзара іс-қимыл жасау үшін қажетті танымдық және зерттеу қызметінің қарапайым дағдыларын меңгеруі; өнер туындыларын қабылдау және түсіну дағдылары мен дағдыларын, қоршаған әлемді эмоционалды тануды қалыптастыру, оқушылардың өзіндік шығармашылық қызметіне жағдай жасау; тәрбиеленушілерді, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оң әлеуметтендіру, оларды әлеуметтік-мәдени нормаларға, отбасы, қоғам және мемлекет дәстүрлеріне баулу, рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру; мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мен бастауыш білім беру арасындағы оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін ескере отырып, сабақтастық пен сабақтастық қағидаттарын қамтамасыз ету, Бастауыш білім беру ұйымдарында мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерді оқыту үшін тең бастапқы мүмкіндіктер жасау. Мұғалім баланы үйретеді: ненің "дұрыс" және ненің "бұрыс"екенін түсіну; сыпайы және мейірімді болыңыз; дос болу, құрметтеу, Көмектесу, бөлісу; қызығушылық таныту, бақылауды үйрету, қоршаған әлемді зерттеу; тыңдау, түсіну және саналы түрде сөйлеу, қауіпсіз мінез-құлық ережелері мен салауатты әдеттерді сақтау, физикалық белсенділікті сақтау, соның ішінде ашық ойындар арқылы, өз бетінше ойнау, ересектерге көмектесу, еңбекқорлық; ата-аналарға, достарға, туған жерге қамқорлық жасау, отбасын бағалау, өзіне қамқорлық жасау және бастама көтеру. Талдау әдістемелік жұмыс және кадрлық қамтамасыз ету Балабақшада 9 педагог педагогикалық қызметті жүзеге асырады: меңгеруші, оқу процесін ұйымдастыру бойынша әдіскер, қазақ тілі мұғалімі, музыка жетекшісі, 6 тәрбиеші. "Колокольчик" балабақшасы мұғалімдерінің білім деңгейі: № Педагогтің аты-жөні Атқаратын қызметі білімі Категориясы 1. Алтынбекова Айгерим Орынбасарқызы Меңгеруші жоғарғы 3 категория 2. Овчарова Валентина Николоаевна Тәрбиеші Орта мамандандырылған Педагог-модератор 3. Аринова Саранкул Аманкуловна Қазақ тілі мұғалімі Жоғарғы Педагог-эксперт 4. Канатова Мира Маратовна Тәрбиеші Орта мамандандырылған Педагог-модератор 5. Салахадинова Татьяна Шарифулловна Тәрбиеші Орта мамандандырылған Педагог-модератор 6. Горчиневская Анна Нурислановна Тәрбиеші Орта мамандандырылған Педагог-эксперт 7. Григорьева Ольга Станиславовна Воспитатель Орта мамандандырылған Педагог-эксперт 8. Давиденко Екатерина Ивановна Тәрбиеші Орта мамандандырылған Педагог 9. Супрунова Юлия Михайловна Муз. жетекшісі Орта мамандандырылған Педагог Мұғалімдердің білім деңгейінің диаграммасы жылдар Жоғарғы Орта мамандандырылған Барлығы 2022-2025 Оқу жылы 2 22,2 % 7 77,8 % 9 Педагог кадрлардың білім деңгейін талдау қазіргі уақытта жоғары білімі бар педагогтардың саны 22,2%, яғни 2 мұғалімнің жоғары білімі бар. Орта арнаулы білімі бар 7 педагог және бұл 77,8%. Қазіргі уақытта балабақшада біліктілік деңгейі бойынша келесі сурет пайда болды: Педагогтердің біліктілік деңгейінің диаграммасы. Оқу жылы Педагог -эксперт Педагог- модератор Педагог Категории (1,2) Всего адам % адам % адам % адам % 2022-2023 1 14% 0 0% 0 0% 7 86% 8 2023-2024 2 24% 1 14% 5 62% 0 0% 8 2024-2025 2 24% 4 52% 2 24% 0 0% 8 Қазіргі уақытта 2 педагог 24% сарапшы, 4 педагог санатына ие 52% - модератор санаты, 2 педагог 24% - педагог санаты бар. Балабақшадағы әдістемелік жұмыстың мақсаты -мектепке дейінгі мекеме мұғалімдерінің кәсіби шеберлігін, кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру, мұғалімдерге кәсіби білімдерін, дағдылары мен дағдыларын дамытуда нақты, тиімді көмек көрсету, табысты педагог үшін қажетті жеке қасиеттер мен қасиеттерді қалыптастыру. Педагогтердің 2024 жылғы жетістіктері № п/п Педагогтердің аты-жөні Жетістіктері 1 Алтынбекова Айгерим Орынбасаровна Мұқағали Мақатаев оқулары республикалық байқауы Қатысушы: Берлейн Юлия "Қазақша қалай, балақай?"Қазақстан халқының Тілдері күніне арналған "Қазақша бала сияқты" аудандық байқауы 2 Салахадинова Татьяна Шарифулловна "Таланттар әлемі" Халықаралық зияткерлік-білім беру порталы.Қатысушы Семак Ева Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша әдістемелік кабинеті Сезім Қорының Қатысушысы 3 Горчиневская Анна Нурислановна "Таланттар әлемі" Халықаралық зияткерлік-білім беру порталы.Қатысушы Евфименко Адлет "Таланттар әлемі" Халықаралық зияткерлік-білім беру порталы.Қатысушы Айтходжа Томирис Халықаралық зияткерлік-білім беру порталы "ДАРЫНДАР ӘЛЕМІ».Участник Булкунов Егор 4 Давиденко Екатерина Ивановна "Бояулар сатып алуы" Республикалық Жас суретшілер байқауы. Қатысушы Әубәкіров Тимур 5 Григорьева Ольга Станиславовна Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша әдістемелік кабинеті.Қатысушы Беляев Александр Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша әдістемелік кабинеті.Қатысушы Абаев Демир Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша әдістемелік кабинеті.Қатысушы Марат Асаналиев "Таланттар әлемі" Халықаралық зияткерлік-білім беру порталы қатысушысы Шегібай Адель "Таланттар әлемі" Халықаралық зияткерлік-білім беру порталы қатысушы Шнур Константин "Таланттар әлемі" Халықаралық зияткерлік-білім беру порталы қатысушы Әубәкіров Тимур 6 Канатова Мейрамкул Маратовна "Таланттар әлемі" Халықаралық зияткерлік-білім беру порталы қатысушы Шлянина Дилара "Таланттар әлемі" Халықаралық зияткерлік-білім беру порталы қатысушысы Диханбай Диляра Тәуелсіздік-теңдесі жоқ байлық!"қатысушы қошқарлар Вадим Тәуелсіздік-теңдесі жоқ байлық!"қатысушы Сансызбай Аяла 7 Овчарова Валентина Николаевна "Таланттар әлемі" Халықаралық зияткерлік-білім беру порталы.Қатысушы Баранов Владимир Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша әдістемелік кабинеті. Қатысушы Шлянина Доминика 8 Супрунова Юлия Михайловна "Ақшағала" хореографиялық фестиваль-конкурстар (оның ішкі аудандық, қалалық, облыстық, республикалық) "Күн" тобынның қатысы (әр түрлі жастар топ) "Ақшағала" хореографиялық фестиваль-конкурстар (оның ішкі аудандық, қалалық, облыстық, республикалық) "Гүлдер" тобынның қатысұлары (мектептегі топ) "Ақшағала" хореографиялық фестиваль-конкурстар (оның ішкі аудандық, қалалық, облыстық, республикалық) Қатысшылар: Болкунов Егор, Костицын Марк, Исхакова Маргарита, Айтхожа Томирис, Супрунов Матвей, Золотарев Юра, Сержант Жан-Али Талдау ата-аналармен жұмыс жағдайы Бала-бұл үлкен белгісіз әлем. Оған көзқарасты қалай табуға болады? Қарым-қатынастың алғашқы күндерінен бастап қалай білуге болады: * Ол немен айналысады? * Ол не ойнағанды ұнатады? * Неден қорқады? * Оған не ұнайды? … Бұл мәселеде ең жақсы көмекші және кеңесші-ата-ана. Біз өз жұмысымызда отбасылық тәрбие тәжірибесін қолдануға тырысамыз. "Колокольчик"бөбекжайы" МКҚК-да ата-аналармен жұмыс бөбекжайдың ата-аналар комитеті мүшелерінің, әкімшілік және педагогикалық ұжым өкілдерінің жиналысында бекітілген Ата-аналармен жұмыс жоспарына сәйкес жүргізіледі. Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыру. Ата-аналармен тығыз байланыс, әр жас тобында "ата-аналарға арналған бұрыш" жұмыс істейді, онда ата-аналарға арналған кеңестер, әдістемелік ұсыныстар бар. Ата-аналардың пікірінше, балабақша олардың балаларына басқа балалармен қарым-қатынас жасау, ұжымшылдық сезімін дамыту, бастауыш жалпы білім алу, мектепке дайындық, жалпы ой-өрісті дамыту үшін құрдастарымен байланыс орнату үшін қажет. Ата-аналардың білім беру-тәрбие процесіне, топ пен бөбекжай өміріне шешім қабылдауға қатысуға ниеті бар. Оқу жылы бойы диалог және ынтымақтастық қағидаты бойынша тәрбиеленушілердің отбасыларымен өзара іс-қимыл жүргізілді. Жалпы және топтық ата-аналар жиналыстары өткізілді, Ата-аналарға сауалнама жүргізу және тестілеу, ата-аналарға арналған ақпараттық материалдарды (папка-қозғалыстар, ата-аналар бұрыштары, ата-аналарға арналған газеттер, буклеттер)ресімдеу Келесі оқу жылына арналған жұмыс. 2022 - 2025 жылдарға арналған медициналық – профилактикалық талдау Мектепке дейінгі мекеме ұжымының басты мақсаттарының бірі-баланың денсаулығын нығайту және физикалық дамуын жетілдіру. Жылдық міндеттердің бірі - дене шынықтыру дәстүрін оңтайландыру және қатаюды, күнделікті қозғалыс белсенділігін ұйымдастыру арқылы моториканы дамыту, балалардың денсаулығын нығайту болып табылатыны кездейсоқ емес. Бұл жұмыс кешенді түрде жүргізіледі: медициналық тексерулер уақтылы ұйымдастырылады, профилактикалық егулер жүргізіледі, барлық дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын мақсатты түрде жүргізуге мүмкіндік беретін "Денсаулық" бағдарламасы негізінде медициналық-психологиялық бақылау жүзеге асырылады. Баланың физикалық және психикалық дамуының қажетті деңгейін қамтамасыз ететін көптеген жағдайлардың ішінде, әсіресе мектепке дейінгі балалық шақта, жетекші орындардың бірі ұтымды режимге жатады. "Қоңырау" бөбекжай-бақшасы " МКҚК-да олар қатаң түрде қартаяды: тамақтану, ұйықтау, серуендеу, ойын және іс-шаралар үшін күннің тұрақты уақыты. Әр жас тобында күн режимі. Балабақша ұжымы күн тәртібін сақтау үшін қолдан келгеннің бәрін жасайды, өйткені ол дененің ішкі мүшелері мен жүйелерінің дұрыс жұмыс істеуіне ықпал етеді, баланың теңдестірілген, көңілді күйін қамтамасыз етеді, жүйке жүйесін шамадан тыс жұмыс істеуден қорғайды, уақтылы дамуына қолайлы жағдай жасайды, жаңа жағдайларға бейімделу қабілетін, теріс факторларға төзімділікті қалыптастырады. Тамақтану-баланың дамуын анықтайтын және оның өміріне, өсуіне, дамуына және денсаулығына тікелей әсер ететін сыртқы ортаның негізгі өнімдерінің бірі. Перспективалық мәзір негізінде барлық негізгі қоректік заттардың – ақуыздардың, майлардың, көмірсулардың, минералдардың, дәрумендердің, судың оңтайлы арақатынасында болуын қамтамасыз ететін негізгі өнімдерге күнделікті қажеттілікті ескере отырып, мәзір – туралау жасалады. Балалардың денесінде, әсіресе күзгі – қысқы кезеңде витаминдердің жетіспеушілігін толтыру үшін нормативтік дозаға (50-70 мг) сәйкес 3 тағамды С-витаминдеу жүргізіледі. күніне 1 балаға С дәрумені). Бөбекжай әкімшілігі, медицина қызметкері тамақтануды ұйымдастыруды қатаң бақылайды. Күнделікті балалардың рационында: ет, сүт өнімдері, шырындар, көкөніс салаттары, түрлі гарнирлер, көкөніс тағамдары, балық. Бөбекжай тәрбиеленушілері егу күнтізбесіне сәйкес екпе алады, иммундау өте жоғары деңгейде жүргізіледі және №744 бұйрықтың талаптарына жауап береді (екпелермен қамту 95% - дан төмен болмауы тиіс). Жұмыстың нәтижесі - дифтерия, қызылша, полиомиелит сияқты вакцинамен басқарылатын инфекциялардың болмауы. Біздің балабақшаның медициналық және педагогикалық қызметкерлерінің басты міндеті-балаларда өз денесіне ақылға қонымды көзқарас қалыптастыру, қажетті санитарлық-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру, ерте жастан бастап салауатты өмір салтын ұстану, бала кезінен денсаулыққа қауіп төндіретін факторлардан аулақ болуға үйрету, баланың физикалық және психикалық жағдайына зиян келтірмейтін мінез-құлық стилін таңдау. Осылайша, сауықтыру іс-шараларын өткізу және салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша жұмыс: 1. балалардың тұмауға және респираторлық – вирустық инфекцияларға бейімділігін төмендетеді; 2. ағзаның ауруларға төзімділігі артады. Шешімі: І.Кадрлық және әдістемелік қамтамасыз ету. Кадрлық және әдістемелік қамтамасыз ету бойынша жұмысты қанағаттанарлық деп санау. "Колокольчик" бөбекжайы " МКҚК кадр құрамы мемлекеттік стандарт талаптарына сәйкес келеді. Балабақшада тәрбиешілер, тәрбиешілердің көмекшілері, музыкалық жетекші, Қазақ тілі мұғалімі табысты жұмыс істейді. Педагогтерді даярлаудың теориялық және педагогикалық деңгейі тиісті деңгейде. "Колокольчик" бөбекжайы кадрлық әлеуетті зерделеу жүйесі қалыптасты, бұл сапалы жұмысты қамтамасыз етуге мүмкіндік береді барлық ұжым. Балабақшада педагогтардың біліктілігін арттыру бойынша жұмыстар жүргізілуде: * Теориялық деңгейді көтеру бойынша мақсатты жұмыс жүргізілуде (семинарлар, курстар және т. б.); * Мұғалімдердің кәсіби қасиеттерін диагностикалау сізге жылдық жоспарларды сауатты құруға және мұғалімдердің кәсіби мүмкіндіктерін ескере отырып, балабақшаның міндеттерін тұжырымдауға мүмкіндік береді; Балабақшада ұжымға кәсіби және өнімді жұмыс істеуге мүмкіндік беретін өзара көмек пен тәлімгерлік дәстүрлері бар жеткілікті жұмыс істейтін және кәсіби дайындалған ұжым құрылды. ІІ.Тәрбие-білім беру жұмысы. "Колокольчик" бөбекжайы" МКҚК-да мектеппен бірлескен жұмыс жүргізілуде. Бұл жұмыс мектеппен жұмыс жоспарына сәйкес жүргізіледі, ол балабақша түлектерінің болашақ оқу туралы дұрыс түсінігін қалыптастыруға ықпал етеді, танымдық қызығушылықтарын нығайтады. ІІІ. Ата-аналармен жұмыс. Балабақшада мұғалімдер мен ата-аналардың белсенді өзара әрекеттесуі үшін жағдайлар жасалған. Бұл жұмыс әзірленген жоспарға сәйкес жүргізіледі, бұл бірқатар мәселелерді сауатты шешуге мүмкіндік береді. "Колокольчик" бөбекжай-бақшасы " МКҚК: * Ата-аналар контингентін, олардың сұрауларын, проблемаларын зерделеуде әкімшілікке және ұжымға мүмкіндік беретін ата-аналар үшін әлеуметтік даму карталары әзірленді; * Ата-аналарға ұйымдастырылған педагогикалық білім беру; * Ата-аналар білім беру процесіне қатысады; Мұның бәрі ұжымның ата-аналармен жемісті жұмысы туралы айтуға және ата-аналармен жұмыс істеудің қалыптасқан жүйесін қанағаттанарлық деп санауға мүмкіндік береді. Қорытынды: осылайша, талдау мектепке дейінгі білім беру мекемесінің даму режимінде екенін көрсетті. Кәсіби және шығармашылық біздің педагогтардың әлеуеті балабақшадағы тәрбие-білім беру процесінің сапасын едәуір арттыруға мүмкіндік береді.
Просмотров: 82


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст