"Михайловка ауылының "Колокольчик" бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное козенное комунальное предприятие "Ясли-сад  "Колокольчик" села Михайловка"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖАДЫНАМА: "Демалыс, ол көңіл күйді көтереді дамуға пайдалы.»

АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖАДЫНАМА: "Демалыс, ол көңіл күйді көтереді дамуға пайдалы.» АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖАДЫНАМА: Демалыс, ол көтереді дамыту – тіпті пайдалы. Жаз-бұл баламен ашық ауада еркін әңгімелер мен іс-шараларға көп уақыт. Көптеген отбасыларда саяжай учаскелері бар, көпшілігі демалысқа шығады, бірақ барлығында балалармен серуендеуге, олармен табиғатта ойнауға мүмкіндік бар. Балалармен ойындарды ұйымдастыру өте маңызды-дамыту үшін пайдалы, баланың қоршаған табиғат сұлулығы туралы ой-өрісі мен білімін кеңейтеді. Саябақта, өзеннің жанында және жай аулада серуендеп, оларды сипаттау, ұсыныс жасау, әңгіме құру немесе ұсақ моториканы дамыту үшін көптеген заттар мен жабайы табиғат объектілерін таба аласыз. Ауа-райына, Табиғаттағы маусымдық өзгерістерге, өсімдіктерге, құстарға, жануарларға, адамдарға әртүрлі бақылаулар жүргізу пайдалы. Мұның бәрі түсініктеме беру, талқылау, әңгіме түрінде жасалуы керек. Балаға таныс емес жаңа сөздерді түсіндіру, бірнеше рет қайталау керек, баланы түсінікті түрде айтуға үйрету керек. Көшенің дыбыстарын тыңдау пайдалы: жапырақтардың, құстардың дауыстарының, желдің, жаңбырдың және т.б. бұл есту қабілетін дамытады. Жағажайда немесе саябақта демалу кезінде сіз судың, құмның, шөптің, Шықтың қасиеттерін зерттей отырып, эксперименттік тәжірибелер ұйымдастыра аласыз. Мұндай сабақтар баланың көкжиегін кеңейтіп қана қоймай, белсенді сөздікті зат есімдермен, сын есімдермен, етістіктермен толықтырады. Ойындар мен жаттығуларды ересек адамға ойлап тауып, оларды балаға ұсынуға болады, ең бастысы, кез-келген тапсырма Нұсқаулық, оқыту мақсатын орындайды. Ескерту алыңыз Маусым. Жаз келді! Табиғат гүлденіп, орман, бақ, саябақтағы ағаштар танымастай өзгерді, тығыз жасыл жапырақтармен жабылды. Күн ыстық және ыстық болады, күн ұзарып, құстар үнсіз ән айтады. Қара бидай далада шаяды, лингонберри мен итмұрын гүлдейді, егер сіз ұяны көрсеңіз, онда аралар өсімдіктердің тозаңынан бал жинайды. Шілде. Шөп шабады (шөп шабады), көкжидек піседі, құлпынай құйылады. Егер сіз жидектер үшін орманға барсаңыз, сіз бүкіл себетті жинай аласыз. Қара! Саябақтарда жазда пушистый "ақ қар" жатыр ма?! Бұл терек гүлдейді, ал" жазғы қар " — терек мамығы. Тамыз. Көлдегі жағалаудағы су суық болды. Себебі күн қысқарып, түндер ұзағырақ болды. Күн әлі де жазда жылынады. Тамыз айы бізге жемістер, көкөністер мен дәмді жидектердің үлкен өнімін береді. Балалармен ойнаңыз: "Ағаштарды атаңыз". Бала аулада (қалада, орманда, саябақта, ауылда) өсетін ағаштарды атайды. Ересектермен бірге олар магистралды, жапырақтарды қарастырады, олардың түсін, пішінін, мөлшерін анықтайды. "Қандай шөп?». Баланың назарын Шөпке, оның қасиеттері мен белгілеріне аудару. Балаға оны сезінуге, бір-бірімен салыстыруға мүмкіндік беріңіз. "Хош иіс". Балаға түрлі өсімдіктерді: Гүлдерді, шөптерді, ағаш жапырақтарын, қабығын иіскеуді ұсыныңыз. Бұл иіс сезімін дамытады, ал егер бала әр хош иіске сын есімдерді таңдаса, онда белсенді сөздік кеңейеді. "Фигураны құр". Жағажайда немесе құмда ойнап жатқанда, балаға құлыптар салуды ұсыныңыз: жоғары, төмен және төмен. Белгілі бір санның (пішіннің) терезелерін сызыңыз. Сіздің балаңыз барлық фигураларды шақырсын, терезелерді, есіктерді санасын. Берілген пішіннің шатырын жасайды және т.б. бұл математикалық дамуға және санау шеберлігіне ықпал етеді. "Құммен тәжірибе". Балаларға құммен қарапайым тәжірибелер жүргізу қызықты. Судың әртүрлі мөлшерін қосу арқылы тәжірибе жасаңыз және ең бастысы бүкіл процесті сөзбен сипаттаңыз, құмның консистенциясына байланысты сын есімдер мен етістіктерді қолданыңыз (шикі, дымқыл, сұйық, құрғақ, мүсінделген, шашыраңқы және т. б.) "Жол жаса". Біз балаға құмнан машиналарға жол салуды ұсынамыз (машинаның көлеміне сәйкес). Құрылыс аяқталғаннан кейін қандай жол: тар, кең, ұзын, қысқа және т. б. қандай көлік бір жолмен жүре алады, ал қайсысы жоқ және неге? "Не көрдің бе?». Сіз баламен бірге белгілі бір табиғат объектілерін (мысалы, барлық жасыл немесе дөңгелек және т.б.) атайсыз. "Белгіні атаңыз". Балаға жаздың, судың, өсімдіктердің және т. б. белгілерін атауға кеңес беріңіз. "Съедобное"өткізді. Кезінде жүгірісте доп, бала оны ұстап алады, егер айтылды ғана съедобное. "Қоңыз және көбелек". Жәндіктерді қарастырып, айырмашылықтарды табыңыз: көбелек ақ, сары, қанаттары жұқа; қоңыз көбелектен кіші, қанаттары қатты; көбелек ұшады, қоңыз жүгіреді, ұшады, ызылдайды және т.б. табиғаттың басқа нысандарын ұқсас жолмен салыстыруға болады. Балалармен ойындар мен жаттығулар жасай отырып, балалардың толық жауап беруі, сөздерді дұрыс айтуы, сөйлемдерді дұрыс құруы және жауапты дәлелдей алуы маңызды. Баланы жақсы сөзбен, күлімсіреп, мақұлдаумен ынталандыруға тырысыңыз. Көбірек ойнаңыз, баламен оң болыңыз және оның жетістіктеріне қуаныңыз. Жағымды демалыс! АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖАДЫНАМА: Демалыс, ол көтереді дамыту – тіпті пайдалы. Жаз-бұл баламен ашық ауада еркін әңгімелер мен іс-шараларға көп уақыт. Көптеген отбасыларда саяжай учаскелері бар, көпшілігі демалысқа шығады, бірақ барлығында балалармен серуендеуге, олармен табиғатта ойнауға мүмкіндік бар. Балалармен ойындарды ұйымдастыру өте маңызды-дамыту үшін пайдалы, баланың қоршаған табиғат сұлулығы туралы ой-өрісі мен білімін кеңейтеді. Саябақта, өзеннің жанында және жай аулада серуендеп, оларды сипаттау, ұсыныс жасау, әңгіме құру немесе ұсақ моториканы дамыту үшін көптеген заттар мен жабайы табиғат объектілерін таба аласыз. Ауа-райына, Табиғаттағы маусымдық өзгерістерге, өсімдіктерге, құстарға, жануарларға, адамдарға әртүрлі бақылаулар жүргізу пайдалы. Мұның бәрі түсініктеме беру, талқылау, әңгіме түрінде жасалуы керек. Балаға таныс емес жаңа сөздерді түсіндіру, бірнеше рет қайталау керек, баланы түсінікті түрде айтуға үйрету керек. Көшенің дыбыстарын тыңдау пайдалы: жапырақтардың, құстардың дауыстарының, желдің, жаңбырдың және т.б. бұл есту қабілетін дамытады. Жағажайда немесе саябақта демалу кезінде сіз судың, құмның, шөптің, Шықтың қасиеттерін зерттей отырып, эксперименттік тәжірибелер ұйымдастыра аласыз. Мұндай сабақтар баланың көкжиегін кеңейтіп қана қоймай, белсенді сөздікті зат есімдермен, сын есімдермен, етістіктермен толықтырады. Ойындар мен жаттығуларды ересек адамға ойлап тауып, оларды балаға ұсынуға болады, ең бастысы, кез-келген тапсырма Нұсқаулық, оқыту мақсатын орындайды. Ескерту алыңыз Маусым. Жаз келді! Табиғат гүлденіп, орман, бақ, саябақтағы ағаштар танымастай өзгерді, тығыз жасыл жапырақтармен жабылды. Күн ыстық және ыстық болады, күн ұзарып, құстар үнсіз ән айтады. Қара бидай далада шаяды, лингонберри мен итмұрын гүлдейді, егер сіз ұяны көрсеңіз, онда аралар өсімдіктердің тозаңынан бал жинайды. Шілде. Шөп шабады (шөп шабады), көкжидек піседі, құлпынай құйылады. Егер сіз жидектер үшін орманға барсаңыз, сіз бүкіл себетті жинай аласыз. Қара! Саябақтарда жазда пушистый "ақ қар" жатыр ма?! Бұл терек гүлдейді, ал" жазғы қар " — терек мамығы. Тамыз. Көлдегі жағалаудағы су суық болды. Себебі күн қысқарып, түндер ұзағырақ болды. Күн әлі де жазда жылынады. Тамыз айы бізге жемістер, көкөністер мен дәмді жидектердің үлкен өнімін береді. Балалармен ойнаңыз: "Ағаштарды атаңыз". Бала аулада (қалада, орманда, саябақта, ауылда) өсетін ағаштарды атайды. Ересектермен бірге олар магистралды, жапырақтарды қарастырады, олардың түсін, пішінін, мөлшерін анықтайды. "Қандай шөп?». Баланың назарын Шөпке, оның қасиеттері мен белгілеріне аудару. Балаға оны сезінуге, бір-бірімен салыстыруға мүмкіндік беріңіз. "Хош иіс". Балаға түрлі өсімдіктерді: Гүлдерді, шөптерді, ағаш жапырақтарын, қабығын иіскеуді ұсыныңыз. Бұл иіс сезімін дамытады, ал егер бала әр хош иіске сын есімдерді таңдаса, онда белсенді сөздік кеңейеді. "Фигураны құр". Жағажайда немесе құмда ойнап жатқанда, балаға құлыптар салуды ұсыныңыз: жоғары, төмен және төмен. Белгілі бір санның (пішіннің) терезелерін сызыңыз. Сіздің балаңыз барлық фигураларды шақырсын, терезелерді, есіктерді санасын. Берілген пішіннің шатырын жасайды және т.б. бұл математикалық дамуға және санау шеберлігіне ықпал етеді. "Құммен тәжірибе". Балаларға құммен қарапайым тәжірибелер жүргізу қызықты. Судың әртүрлі мөлшерін қосу арқылы тәжірибе жасаңыз және ең бастысы бүкіл процесті сөзбен сипаттаңыз, құмның консистенциясына байланысты сын есімдер мен етістіктерді қолданыңыз (шикі, дымқыл, сұйық, құрғақ, мүсінделген, шашыраңқы және т. б.) "Жол жаса". Біз балаға құмнан машиналарға жол салуды ұсынамыз (машинаның көлеміне сәйкес). Құрылыс аяқталғаннан кейін қандай жол: тар, кең, ұзын, қысқа және т. б. қандай көлік бір жолмен жүре алады, ал қайсысы жоқ және неге? "Не көрдің бе?». Сіз баламен бірге белгілі бір табиғат объектілерін (мысалы, барлық жасыл немесе дөңгелек және т.б.) атайсыз. "Белгіні атаңыз". Балаға жаздың, судың, өсімдіктердің және т. б. белгілерін атауға кеңес беріңіз. "Съедобное"өткізді. Кезінде жүгірісте доп, бала оны ұстап алады, егер айтылды ғана съедобное. "Қоңыз және көбелек". Жәндіктерді қарастырып, айырмашылықтарды табыңыз: көбелек ақ, сары, қанаттары жұқа; қоңыз көбелектен кіші, қанаттары қатты; көбелек ұшады, қоңыз жүгіреді, ұшады, ызылдайды және т.б. табиғаттың басқа нысандарын ұқсас жолмен салыстыруға болады. Балалармен ойындар мен жаттығулар жасай отырып, балалардың толық жауап беруі, сөздерді дұрыс айтуы, сөйлемдерді дұрыс құруы және жауапты дәлелдей алуы маңызды. Баланы жақсы сөзбен, күлімсіреп, мақұлдаумен ынталандыруға тырысыңыз. Көбірек ойнаңыз, баламен оң болыңыз және оның жетістіктеріне қуаныңыз. Жағымды демалыс!
Жаңартылған күні: 04.09.2020 16:39
Құрылған күні: 04.09.2020 16:39

Текст