"Михайловка ауылының "Колокольчик" бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное козенное комунальное предприятие "Ясли-сад  "Колокольчик" села Михайловка"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Кеңес Қамқоршылық кеңесінің жиналысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс қызметінің жұмысына жауапты тұлғаның

Михайловка ауылының "Колокольчик" бөбекжайы МКҚК Кеңес Қамқоршылық кеңесінің жиналысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс қызметінің жұмысына жауапты тұлғаның Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат Қазақстан 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы жаңа стратегияны қабылдады, ол мемлекеттік қызмет, квазимемлекеттік сектор, жеке сектор, сот және құқық қорғау органдары сияқты салаларда сыбайлас жемқорлық деңгейін қысқартуға бағытталған. Оның негізінде барлық орталық мемлекеттік органдар ведомстволық жоспарларды, ал жергілікті атқарушы органдар стратегияны іске асыру жөніндегі өңірлік жоспарларды бекітті. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы жаңа Заң мен мемлекеттік қызмет туралы Заң мүдделер қақтығысының алдын алу және реттеу туралы ережелерді кеңейтті. Бұл ретте, КИ анықтамасы халықаралық стандарттарға толық көлемде сәйкес келмейді. Есеп тиісті нормаларды бұзғаны үшін жауапкершілікті тиімсіз деп таныды. Бұрынғыдай, қызметтен босатылғаннан кейін шектеулердің сақталуын бақылау тетігі жоқ. Сыйлықтар бөлігіндегі шектеулер әртүрлі заңдарға енгізілген және олардың тиімді сақталуын қамтамасыз ету үшін қосымша түсіндірулер мен ақпараттандыруды қажет етеді. Өздеріңізге белгілі, ағымдағы жылдың 6 қазанында Президент Қасым-Жомарт Тоқаев "сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша кейбір заңнамалық актілерге өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы"ҚР Заңына қол қойды. Түзетулер квазимемлекеттік сектор субъектілерінде ұйым қызметкерлерінің де, оның контрагенттерінің де парасатты және әдепті мінез-құлқының корпоративтік стандарттарын сақтауға жауапты сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтерді құруды көздейді. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс жүйесі ұйымдарда сыбайлас жемқорлықтың алдын алу мен оның алдын алудың тиімді құралдарының бірі болып табылады, сонымен қатар ұзақ жоспарлы енгізуді талап ететін күрделі әрі кешенді жоба болып табылады. Осыған байланысты, әлемдік практикада осы жүйені ұйымдастыру бойынша бірыңғай тәсілдер мен талаптар жоқ екенін атап өту қажет. Қазіргі уақытта еліміздің квазимемлекеттік сектор субъектілері бағдарлай алатын сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс саласындағы бақылау жүйесін ұйымдастыру бойынша көптеген халықаралық стандарттар, нұсқаулықтар мен әдістемелік ұсынымдар әзірленді. Тұтастай алғанда, стандарт сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс жүйесінің мынадай негізгі элементтерін қамтиды. Біріншіден, стандартта сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін бағалау, бақылау рәсімдерін енгізу, контрагенттерді тексеру, мүдделер қақтығысын реттеу және ішкі аудит жүргізу бойынша толық ұсыныстар бар. Бұл ретте стандартта Халықаралық сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамаға сәйкестікті қамтамасыз ететін маңызды ереже бар екенін атап өту маңызды – бұл комплаенс-қызметтің жоғары басшылыққа функционалдық бағынуы. Екіншіден, стандартта сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс жүйесінің негізгі элементтерінің бірі "жоғарыдан үн"қағидатын іске асыру болып табылады. Бұл қағидат жоғары басшылықтың сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс жүйесін іске асыруға белсенді қатысуын білдіреді. Стандартта комплаенс-қызмет қызметкерлеріне қажетті ресурстар мен өкілеттіктерді беру, Сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділікті көрсету, сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс жүйесінің тиімділігін бақылау және бағалау кіретін жоғары басшылықтың өкілеттіктері егжей-тегжейлі сипатталған. Үшіншіден, контрагенттерді тексерумен қатар, халықаралық стандартта үміткерді жұмысқа қабылдау кезінде немесе қызметкерді ауыстыру кезінде тексеру процедурасы сипатталған, өйткені мұндай әрекеттер сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің, оның ішінде мүдделер қақтығысы қаупінің болуымен байланысты. Төртіншіден, стандарт сыйлық беру және алу, өкілдік іс-шараларды ұйымдастыру, қайырымдылық және демеушілік жобаларға қатысу сияқты ұйым қызметінің бағыттарында бақылау рәсімдерін енгізу бөлігінде егжей-тегжейлі рәсімдерді қамтиды. Бесіншіден, стандартта қызметкерлердің ықтимал сыбайлас жемқорлық фактілері және әдепсіз мінез-құлық туралы ақпарат беру арналарын ұйымда енгізу туралы, сондай-ақ тергеу рәсімі және сыбайлас жемқорлыққа қатысты шаралар қабылдау туралы ережелер бар. Айта кету керек, бұл стандартта қамтылған сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралардың толық тізімі емес. Ұйымдар әрбір қабылданған шара негізделіп, ол тап болатын сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің сипаты мен деңгейіне сәйкес келуі тиіс екенін есте сақтауы тиіс. Қорытындылай келе, осы жұмыстың ең бастысы сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс шынымен жұмыс істейтін механизм болуы және ұйымдардың корпоративтік мәдениетінің ажырамас бөлігі болуы деп айтқым келеді. Бірақ бұл үшін көптеген жылдар бойы тиімді болатын механизмді ескере отырып, іске асыру кезеңінде айтарлықтай күш салу қажет.
Жаңартылған күні: 12.11.2021 22:21
Құрылған күні: 12.11.2021 22:21

Текст