"Михайловка ауылының "Колокольчик" бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное козенное комунальное предприятие "Ясли-сад  "Колокольчик" села Михайловка"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген қоғамдық мониторинг нәтижелері

04.02.2025 Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалауды әлеуметтік зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің негізі ретінде: Тапсырыс берушінің шарты мен техникалық ерекшелігі, сондай-ақ Қазақстанда БҰҰ Даму Бағдарламасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігімен бірлесіп әзірлеген мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалаудың қоғамдық мониторингін жүргізу әдістемесі алынды. Қоғамдық мониторинг заңдылық, объективтілік, бейтараптық, шынайылық, жан-жақтылық, ашықтық, құзыреттілік қағидаттарына негізделеді. Егер қызмет алушы жоғары деңгейде қызмет көрсету кезінде толық қанағаттандырылса, қызмет 5 ұпайға бағаланды. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын сақтау, қызметкерлердің сыпайылығы мен ізгі ниеті, өтініш берушілердің әлеуметтік мәртебесіне және байланыстарының болуына қарамастан қолжетімділігі, қызметті алу рәсімінің айқындылығы (түсінігі), қызмет көрсету үшін инстанциялар санының негізділігі, қызметкерлердің кәсібилігі мен құзыреттілігі, техникалық инфрақұрылымның қолжетімділігі, құжаттар санының негізділігі, қызмет көрсету жылдамдығы, қызмет туралы ақпараттың толықтығы, қосымша түсініктемелер, өз пікірін білдіру, шағым беру мүмкіндігі, қызмет құнының тиімділігі (ақылы қызметтер үшін), электрондық қызметтердің қолжетімділігі, шағымды қарау нәтижелеріне қанағаттану, мобильді құрылғылар арқылы қызметтің қолжетімділігі алушының қызмет нәтижесіне қанағаттану сезімін қалыптастыратын қызмет сапасының аспектілері болып табылады. Қоғамдық мониторингке түрлі заңды мәртебесі бар респонденттер қатысты: жеке тұлғалар, жеке кәсіпкерлер, заңды тұлғалар. Іріктеменің қалыптасуы белгілі бір жерде, елді мекендерде, өңірлерде қызмет алудың таралуына байланысты болады. Мемлекеттік органдардың ұсынымдарына сәйкес, қызметті алушы осы қызметті алу процесінде жүгінген сауалнамада (ХҚКО, аймақ) атап өтуге мүмкіндік алды egov.kz ХҚКО-да, egov.kz және elicense.kz, мемлекеттік орган). Сондықтан көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды тапсыру, нәтижені алу және консультация беру кезінде өзінің өзара іс-қимылын, қызметті алу орнын ғана емес, атап өтуге мүмкіндік алды. Егер қызметті алу процесінде мемлекеттік органға және Мемлекеттік корпорацияға жүгінген болса, респонденттер мемлекеттік органдар мен Мемлекеттік корпорация қызметкерлерімен өзара іс-қимылын бағалады. Бірақ қызметтің қанағаттану сапасы жалпы 5 балдық шкала бойынша бір бағамен бағаланды (сұрақ: «Жалпы қызмет көрсету сапасын бағалаңыз, 5 балдық шкала бойынша қызмет алу нәтижесіне қаншалықты қанағаттанасыз?»). Зерттеудің сандық нәтижелері (статистикалық тұрғыдан сенімді) зерттеуге қатысушылардың түсініктемелерімен бірге жүреді.
Просмотров: 423


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст